نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
225
-
الف
+

اشتراک کنندگان گروه نخست مرحله 18بهترین «نواهنگ4» چه کسانی هستند؟!

رقابت نفسگیر گروه نخست مرحله 18بهترین «نواهنگ4» فردا شب 13 دلو(بهمن) از کانال آی فیلم2 می شود.

رقابت کنندگان مستعد و هنرمند افغانستانی، پس از عبور از مرحله 42 بهترین فصل چهارم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» در مرحله 18 بهترین، شانس خود را محک می زنند.

بر این اساس، قسمت هفتم این برنامه، فردا شب 13 دلو (بهمن ماه) ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 «عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

«محمد عثمان رحیمی»، «نثار احمد دلاهنگ»، «نعمت الله احمدی»، «سعید هنرجو»، «منصور موسوی» و «عزیز احمد کاکر» از جمله اشتراک کنندگانی هستند که در گروه نخست 18 بهترین «نواهنگ4» به رقابت خواهند پرداخت.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

با مشخص شدن برگزیدگان داوری و مردمی مرحله 42 بهترین، مسابقه نواهنگ وارد مرحله 18 بهترین شده است.

لازم به یادآوری است فصل چهارم مسابقه «نواهنگ»  جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

س غ/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر